>Zeynep Değirmencioğlu ile Suna Selen’in oynadığı, çocukluğumun kült filmlerinden Pamuk Prenses ve Yedi Cüceler’in türk çevrimini seyretmeyeniniz yoktur umarım. Şimdi anlatacaklarım işte o muhteşem filmden.

Pamuk Prenses, bir gün üvey annesinin emri üzerine avcı tarafından ormana gezmeye götürülür. Avcı’nın asıl görevi, prensesi öldürmek, hançerle kalbini çıkarmak ve bu kalbi kötü kalpli kraliçeye götürmektir. Kraliçe bu kalbi yedikten sonra, Pamuk Prenses kadar güzel olmayı beklemektedir. Yufka yürekli çıkan avcı, Pamuk Prenses’i, malesef, ormanda bırakır ve bir geyik kalbi ile saraya döner. Şimdi, Pamuk Prenses’in ormanda kaybolup, korkunç bir gece geçirdikten sonra orman ahalisinin onu yedi cücelerin kulubesine götürdüğü o ilk anı hatırlayın. Kulubeyi dıştan görebiliyorsunuz değil mi? Sonra bir de, Pamuk Prenses’in, o kulubenin kapısından içeriye ilk adımını attığı anda gördüklerini canlandırmaya çalışın. Yedi cücelerin ne kadar temiz ve intizamlı bir yaşam sürdüklerini hatırlamayan var mı? İşte benim evim de şu an , 7’den daha az olmamıza rağmen, o halde.

Şunu söylemek istiyorum. Hafta başında her gün yazmak için kendimle mücadele ettiğimi söylemiştim. Hatta bir de yetmezmiş gibi depresyondan çıkmamı da bu her gün yazabilme koşuluna bağlamıştım. Dolayısıyla daha 1 hafta bile bitmeden geri adım atmak gibi bir niyetim yok. Severek takip ettiğim Beyaz Tavşan’ın bir yazısında önerdiği gibi 4H – 4 Hafta yöntemini deneyeceğim. Bu yöntemin başarılı olduğunu, önceki bir yazımda prensibini verdiğim hem zayıflama, hem de sağlıklı yaşam diyeti‘nden de çok iyi biliyorum. İlk iki hafta zor gelir, tam alışırsınız, üçüncü ve dördüncü haftalarda kilonuz 100 gr bile yerinden oynamaz. Moraller bozulur, genelde de rejim bırakılır. Ancak, bu durumu bilip de devam eder ve dördüncü haftayı da atlatırsanız bir daha sırtınız yere gelmez!!!

Bu arada biraz kafam karıştı. Ancak, söyleyeceğim şu ki, ev işleri gibi daha dünyevi işlere de biraz vakit ayırmamın zamanı geldi de geçiyor bile. Bir müddet hafta sonlarını kısa bir yazı ya da sadece bir fotograf ve yorum ile geçiştireceğim.

