>Eskiyen yıldan kurtulup yeni yıla başlamak için 31 aralık tarihi tüm dünyaca kabul görmüş olmasına rağmen benim için yeni yıl, yeni umutlar, yeni projeler, yeni kararlar daima baharla birlikte gelir. Bahara yaklaştıkça içimi bir sevinç kaplar. Tüm sorunların çözüm bulacağına, doğa ile birlikte kendi hayatımda da bir uyanış, yeni bir başlangıç olacağına inanırım.

Baharın en büyük müjdecisi ise benim için papatyalardır. Levent’te oturduğumuz sıralarda, Levazım sitesi diye bir mekan yoktu. Yerinde alabildiğine uzanan ve her bahar şenliklenen papatya tarlaları vardı. Biz de baharın gelişini, babamın o papatya tarlalarından toplayarak eve getirdiği kucak dolusu papatya ile öğrenirdik. Her yerimiz papatyalanırdı.

Dün uzun zamandan beri yapmadığım şehir yürüyüşlerimden birini yaptım. Günün birinde tedavülden kalkacak vapurla karaköye geçtim. Oradan da sahil boyu yürüdüm. Papatyalar başta olmak üzere rengarenk çiçekleri görmek çok iyi geldi. Blog’da renklensin, bu çiçeklerden nasibini alsın, her açıldığında baharın gelişini ve yeniden doğuşu müjdelesin istedim.

Baharda her şey bir başka güzel gözükür gözüme. İstanbul’da bahar başkadır. Baharda aşk başkadır. Şimdilerde havalar ne kadar dengesiz gitse de, bir öyle, bir böyle yapsa da, mart soğukları kapıda bekliyor olsa da, artık biliyorum ki, her zamanki gibi bu yılda bahar, eninde sonunda gelecek.
