> Bir haftadır 7 mart cumartesi günü için müthiş güzel bir planım vardı. Herkese haber verdim, davet ettim, heveslendim, tüm ayarlamaları yaptım. İstanbul Modern’de 1 günlük film festivaline gidecektim. Çok iddialıydım. Saat 12’den başlayarak akşam 22’ye kadar 4 filmi de arka arkaya seyredecektim. 4 film birden, devamlı, arada parça yok:))

Ben zaten ne zaman böyle derin ve detaylı program yapsam, mutlaka son anda o programdan çok daha iyisi ufukta belirir, aklımı çeler. Ben de herkese rezil olmuşluğumla kalırım. Madem öyle programını yap, kimseye haber verme diyeceksiniz. Çok zor. Hiç harcım değil. Benim ağzımda değil bakla, hiç bir şey ıslanmaz.

Bu çok daha iyi planın ne olduğuna gelince, işte bu sefer baklayı ağzımdan çıkarmıyorum. Henüz bahsetmek için çok erken.

Bol, bol fotograf çektim. Yağmurlu günde şemsiyesiz olmaz.

Tren istasyonu duvarları, tavanları küfsüz olmaz.
