Merhaba, Benim adım Qune.
Ve ben bir yazı-koliğim.
Kendimi kontrol edemiyorum.
Yazma isteğimi frenleyemiyorum.
Yardıma ihtiyacım var.
Eski hayatımı geri istiyorum.

Hiç durmadan blog yazıyorum.
Öyküler, denemeler, yaşantı kesitleri yazıyorum.
Fotograflara bakarak hikayeler uydurup yazıyorum.
Önümde kağıt kalem ya da bilgisayar olmadığında,
Sürekli kafamda yazıyorum.
Durmadan yazıyorum.
Televizyon seyrederken, kitap okurken yazıyorum.
İnsanları dinlerken yazıyorum.
Uykularım bile eskisi gibi değil.
Rüyalarımda yazmaya devam ediyorum.
Hep yazıyorum, hiç durmadan yazıyorum.

Madde bağımlısı gibiyim.
Alıştım yazmaya, yazmadan duramıyorum.
Yazıyla besleniyor, yazıda yaşıyorum sanki.
Eksikliğinde ellerim titriyor, içim bir tuhaf oluyor.
Yine kendimi bilgisayar başında buluyorum.

Burada huzurunuzda itiraf ediyorum.
Merhaba, benim adım Qune.
Ve ben bir yazı-koliğim.

