>Bugün 23 nisan neşe doluyor insan.
Bahçelerde kereviz, biz kereviz sevmeyiz.
Dokuz yeşil şişe, dokuzunun da dibi delik şişe.
İndim havuz başına, kiraz çıktı karşıma.
Şeftalinin tadı hoş olur, mayıstaki mayhoş olur.
Gel gidelim sadabada, sevdiğimin kayığı boş olur.
Kalbimin güncesi, komşu kızının börülcesi.
Tencereye koydum pişemez, senin eline su dökemez.
Sümüklünün fendi, sümüksüzü yendi.
Ayranın gölgesinde yağmurlu bir akşam günü
Gel gilelim adalara, modalara
Beni soran olursa, onu eller aldı dersin
Arkandan baktı, mendilini yeller aldı dersin.
O mendil olsa şimdi sallamazmıydım ah,
Göz yaşlarımı yağmur edip akıtmazmıydım, vah.
Bilseydim ki senin de bende gönlün var.
Elimin tersiyle itip her şeyi sana kaçmaz mıydım.
Ey bade güzel, içelim sabahlara kadar,
Olmayınca elde ocakta, dönmez devran sen gelene kadar.
Beklerim seni ezele kadar.
Bir kere he desen, yerle bir ederim dünyayı mahşere kadar.
Bugünlük benden bu kadar…

