>Kısa kısa notlar yazarak bugünü geçiştiriyorum.

Bu aralar yazı işi biraz sekteye uğrayacaK :

1) Benim diz üstü çöktü. Kızımın sabitini kullanmak için yalvarmak lazım. Ya da evde olmadığı zamanları kollamak. Gizli gizli yazmak. Biraz zor.

2) Hali hazırda yazmaya başladıklarımı yedeklemediğimden allaha duacıyım.

3) Henüz yapım aşamasında olan www.bebegimveailem.blogspot.com sitesinde Yazarlar başlığı altında Kunegond Güncesi olarak yazmaya başladım. İlk yazımı gönderdim bile. Şimdi ikincisini hazırlıyorum. Yaşasın. Çok heyecanlıyım.

4) Yazı harici dünyevi işlere vakit ayırmam gerekiyor. Hem sıkıcı işleri yap, hem yazıya konsantre olmaya çalış. Biraz zor. Bu aralar yazsam yazsam ancak külkedisinin çağdaş versiyonunu yazabilirim.

5) Bu sabah bir hamster yavrusunun samanların altından belirdiğini gördüm. Katliamdan bir tanesi kaçabilmiş. Ama onu da kaldırıp yemek kaplarının içine koymuşlar. Son Yemek mi, acaba? Hamster’lar için birazdan gidip çiğ sosis alacağım. Belki o zaman bu yavrunun peşini bırakırlar.

6) Annem Antalya’ya tatile gidiyor. Onun kedisi de bize gelecek. Kediler 3’lüyor. Aile kalabalıklaştı.

7) Ballard’ın Unlimited Dream Company isimli kitabını okuyorum. Türkçe çevirisini tabii ki… Ama ingilizcesi daha çarpıcı geldi. Çok uçuk bir kitap. Tavsiye ederim.

