>Bu sene beni neresi paklar?

Tatil deyince benim aklıma nedense deniz kenarından başka bir yer gelmez. Soluğu orada alırım. İkinci günden itibaren ise müthiş sıkılırım. Geri dönüş gününü iple çekmeye, kış için kafamda hayaller kurmaya başlarım. Gerçi geri dönünce çoğunu da gerçekleştirerem. Ama olsun…

Bu arada en güzel geçirdiğimiz tatil, Fransa’nın tam ortasında bulunan Pompadour’daki ata binme merkezi olarak tanınan bir Club Med’e gittiğimiz seneydi. Ben ata binmedim ama her gün ekip halinde dağ taş yürüyüşe çıktım. Tatil köyünün bir de derme çatma, banyodan bozma, kapalı yüzme havuzu vardı. İnanın o havuza giresim bile gelmedi.

Şimdi tatilin yaklaştığı şu sıralarda bir test çözdüm. Bakalım durumda değişiklik var mı?

1 – Yazın giydikleriniz:
a) Rahat ve kir tutmayan giysilerdir
b) Hafif ve çok renkli giysilerdir
c) Çok fazla açık olmayan giysilerdir

2 – Evinizdeyken:
a) Sakin ve daima birisine yardım etmeye hazır
b) Tembel ve kanapeye yapışık yaşarsınız
c) Hareketlisiniz, bir türlü poponuz yer görmez

3 – Aşağıdaki üç renkten hangisini tercih edersiniz:
a) Yeşil
b) Mavi
c) Beyaz

4 – Yazlık evde ya da çiflik eviniz varsa en sevdiğiniz faaliyet hangisidir?
a) Varsa inekleri sağmak. Çok eğlenceli.
b) Balığa çıkmak. Oltanın çarpmasını beklerken hafif kestirirsiniz.
c) Şehirden uzakta yürüyüş yapmak.

5 – Alışılmadık bir hayvanı evinizde besleyebilseydiniz:
a) Yumurtası için tavuk beslerdim.
b) Havuzumda yunuz beslerdim.
c) Köstebek beslerdim.

6- Sizi asla kaçırmayan koku hangisidir:
a) At pisliği
b) Yosun ve balık kokusu
c) Peynir kokusu

7 – En çok yemek istedikleriniz:
a) Izgara tavuk, köfte
b) Midye, kalamar
c) Erimiş peynir, salam, sucuk, sosis

8 – Milyoner olsaydınız ne alırdınız?
a) At çifliği
b) Bodrum yat limanında hava atmak için bir tekne
c) Dağda kayak pistlerine yakın bir şale

A’lar çoğunluktaysa:
Sizin için en ideali çiftlik evi. Hatta bütün sene orada yaşasanız bile, bu böyle. Samanların kokusu, kuş cıvıltıları, at gezintileri, taze sağılmış hala ılık süt en sevdiğiniz şeyler… Sakin bir yaşamı seviyorsunuz. Komşunun tavuklarını beslemek, inekleri sağmak sizin için bir zevk. Mutlu olmak için deniz ya da kayak tatili gerekmiyor.

B’ler çoğunluktaysa:
Tatiller daima deniz kenarında olmalı. Mayonuz üzerinizde, parmak aralarını çekmiş, sahil kenarında gezinmek tam size göre. Balık tutmayı seviyorsunuz ama tuttuklarınızı pişirip yemek için. Profesyonel yüzücüsünüz. Suda balık misali. Bayansanız deniz kızı…

C’ler çoğunluktaysa:
Çiftlik evinde sıkıntıdan patlarsınız. Deniz kenarında kıpır kıpır, yerinizde duramazsınız. Sizi en iyi dağ, taş, tepe paklar. Enerjinizi harcamanız lazım. Ya kayak yapacaksınız ya da dağ, tepe uzun yürüyüşlere çıkacaksınız. Temiz ve serin dağ havasını ciğerlerinize çekeceksiniz. Yorulduğunuzda akşama dağ evinde sizi bekleyen sucuk ekmeği düşünün.

Benim için C’ler çoğunlukta… Baştan belliydi ama yine de yapayım şu testi dedim. Eğlence olsun.

