>1. Laptop’umu çok özledim. Hala gelmedi. Elim kolum bağlandı. Ne fotograf çekebiliyorum ne yazı yazabiliyorum. Bir de üstüne takıntı yaptım. İçindekileri yedeklememiş olmam korkutuyor.

2. Seyahat etmeyi özledim. Ama uçakların birer birer düştüğü bu günlerde bir yerlere gitmekten korkuyorum. Uçağa binmekten korkuyorum. Küresel kriz zamanı herkes masrafları kıstığından güvenliğin bir anda şirketlere lüzumsuz geldiği kanısındayım. Kendi çaplarında dünya nüfusunun artışını önlemeyi düşünüyor olabilirler mi?

3. Dün akşamdan beri evde kocaman bir kara sinek var. Yakalayamadım. Sinekleri sevmiyorum. Sinek deyince aklıma Sinek filmi ve Sineklerin Tanrısı geliyor. Her ikisini de hayal meyal hatırlıyorum. Kitabı çok beğenmiştim. O başka. Bir yerlerden bulup yeniden okusam. Hafızamın yerinde bir memory stick olsa da hiç bir şey silinmese ne iyi olurdu.

4. İstanbul bomboş. İnanılacak gibi değil. Geçen pazar günü 20 dakikada Tarabya’daydım. Sonra da aynı hızla eve döndüm. Ancak Bağdat caddesi, Taksim, Ortaköy, Eminönü, vs yine kalabalık, yine kalabalık. İstanbul boş mu güzel yoksa kalabalık mı bir türlü karar veremiyorum. Pazar günü gidiş dönüş yol için 3 saat ayırmıştım. 40 dakikada işi halledince, kalan zamanda ne yapacağımı bilemedim. Plan tutmadığından canım sıkıldı. Bu arada Tarabya’da herkes sokaktan denize giriyor. Çok imrendim. Ben de girmek istiyorum. Bu pazar belki…

5. Her daim üşüyen ve soğuğu sevmeyen biri olarak itiraf etmesi çok zor ama yaz aylarını sevmediğim kanıtlandı. Neyseki İstanbul’da 2 aydan fazla sürmüyor. Seneler boyu hep yaz olan bir yerlere taşınmayı hayal etmiş, dilemiştim. Şimdi iyi ki dileklerim gerçekleşmemiş diyorum. Bir daha olur olmaz her şeyi dilemeyeceğim. Canada’ya göç etmeyi gerçekten düşünsem mi acaba? Yazın sanki beynim sulanıyor. Klima diyeceksiniz. Ondan da nefret ediyorum. Klimalı ortamlarda kendimi mezbahanın soğuk odasında kapalı kalmış korku filmi kahramanı gibi hissediyorum. İki sene önce tavana asılan pervanelerden aldık. Şimdilik sadece yatak odalarında var. En azından geceleri rahatız.

