>Epeydir bahsetmiyorum diye unutuldu sanılmasın. Laptop’um hala yok. Tamir olmuyor. Daha doğrusu olurmuş da çok pahalı olurmuş değmezmiş. Ya sana ne ya, senin paran mı heba olacak, sen tamirine bak gerisine karışma gibisinden kibarca bir şeyler söylemeye çalışsam da ya mesajım anlaşılmadı ya da tamirci inadım inat, yapmam da yapmam diye tutturdu. Şimdi düşünüyorum da, belki de yapamayacağından öyle söyledi. Hani, ben istesem ohh, havada karada yaparım, biz ne laptoplar gördük, yaptık ama buna değmez gibisinden… Bir de şöyle ekledi: “Hani, ben sizi tanıyorum, devamlı geliyorsunuz diye söylüyorum. Başkası bunu size söylemez, alır yapar, ama bu alete değmez, değmez.”

Neysem ben de bu laf üzerine yeni laptop araştırması yapayım dedim madem değmez. İster inanın, ister inanmayın durumun hiç de öyle tamircinin söylediği gibi olmadığını anladım. Bir kere benim istediğim modelin yanına yaklaşılmıyor. Onun dışında ise, işte şöyle sıradan ama yine de marka bir şeylere bakınca fiyatların tamir için verilenin 5 katı olduğunu gördüm. 5 katı. Dile kolay. Nasıl değmez yaaa. Bir de etrafta kriz var diyorlar. Kimsenin umurunda değil galiba. Sizi bilmem ama bu kriz sadece bizim evi vurmuş gibi gözüküyor. Bir tek ben mi internette çorap nasıl yamanır, eski perdelerden nasıl yazlık elbise yapılır diye günlerimi geçiriyorum nedir anlamadım gitti.
Kıssadan hisse hala laptop yok. Bir müddet de olmayacak. Kiki’nin bilgisayarına kaldık. Eylül’e kadar arayı hoş tutmalı. İzin verilen saatlerde biran evvel işi bitirmeye bakmalı. Dolayısıyla e-okumalar yapamıyorum. Ama yukarıdaki İstanbul fotografını Kiki’nin albümleri içinden buldum. Eh, o kadar da olsun. Birazcık karıştırıyorum tabii, içinde neler var, neler yok diye. Özellikle fotograflar beni ilgilendiren. Yukarıdakini de görünce İstanbul’un bu karanlık ve gri halini ne kadar özlediğimi hatırladım. Yağmuru bol Londra’da yaşamak tam bana göre olabilirdi.
Yağ, yağ, yağmur
Teknede hamur,
Ver allahım ver
Sulu sulu yağmur…
Eskiden biz böyle söyleyince yağmur yağardı. Bakalım şimdi de işe yarayacak mı?
