>Bayrama kadar cezalıyım. İnternette gezinmeler, blog okumalar, yazmalar yok. Yine de kesinlik koymayayım. Ne kadar uyabilirim bilemiyorum. Ama geçen haftalarda çalışır görünerek o kadar vakit kaybettim ki, bekleyen işleri nasıl toparlarım allah bilir. Üstüne sabahları da saat 10.30’da kalkmayı adet edindim. Neyseki Eylül başı Kiki’nin okulu açılıyor. Yine sabah 5:30 ritmini bulacağım. Seviniyorum. Aslında yine kendiliğimden saat 6:00’da uyanıyorum. Hatta kalkıyorum. Ama hayat hiç sarmıyor. Gerisin geri tekrar yatıyorum. İşte o zaman 4 saat boyunca, kalkana kadar, öylesine nefis rüyalar görüyorumki anlatamam. Bu şekildeki sabah şekerlemelerinin müptelası olmam inşallah. En azından elimdeki işi bitirene kadar.

Fotografta Göztepe’deki Denta Med kliniği var. Açıldığından bu yana birkaç senede bir renk değiştirir, farklı boyarlar. İlk önce bembeyazdı, sonra sarı beyaz oldu, bir ara pembe beyazdı. Geçen seneydi sanırım, mavi beyaza çevirdiler. İşte en çok bunu beğendim. İçerisi de muhteşem. Bir ailenin yaşam yeri değil de diş kliniği olması, önünden her geçişte beni üzer. İnanın benim bu binayı alabilecek ve daha sonra da bakımını sağlayabilecek kadar param olsa, Kemer Country, Zekeriyaköy, vs tipinden gidip uzak yerleşim yerlerinde oturacağıma, şehir içinde böylesine tarihi ve otantik bir yerde oturmayı yeğlerdim. Bu evde ne garden partiler yapılır. İçeri girişte kocaman bir hol var. Orası da kışın balo salonu olur. Bu aralar çok mu rus romanı okudum nedir? Bu da benim hayalim işte…
