>

İnanılmayacak kadar güzel bir şey oldu. Tüm işimi gücümü bıraktım ve paylaşıyorum. Yoksa öncelikle yazılacak kuaför öykümün devamı vardı. Ama ama ama

BİLGİSAYARIM KURTULDU.

Çok tesadüf karşılaşmalar sonucu, birileri bulundu ve o birileri bu sabah itibariyle benim netbook’a el attı. Şimdi telefonla haber aldım ki mesele virüs falan değilmiş. Bizimkisi sadece kapris yapıp tutukluk etmiş. Herşeyim, fotograflarım, yazılarım, filmlerin her şeyim ama her şeyim bayramdan sonra elimde olacak. Bundan sonra da eğer her gün yazmazsam bana “YUH” yani.

Neden bayramdan sonra derseniz, yarın sabahın köründe ilk uçakla Antalya-Kemer yöresine gidiyorum. Dikkatinizi çekerim bir TATİL KÖYÜNE gidiyorum. Tercümesi;

EKMEK ELDEN SU GÖLDEN

Cumartesi akşamı geri dönüyorum. Pazar günü oy kullanabileyim diye. Güzelim tatilimin son günü olacak Pazar günümü piç edenlere de acayip gıcığım. Hani vardır ya “Olduğun Gibi Gel”  partileri. Bazı saftirikler, pijamaları giyip yatacakları sırada telefonla davet alırlar ve partiye gerçekten oldukları gibi giderler ya. Sonra da bir bakarlar ki millet son moda tuvaletler içerisinde. Bizimkiler de alay konusu olmuş. Neden bizde de “Bulunduğun Yerde Oy Kullan” durumları olmuyor? Cep telefonundan her şey hallediliyor da, bir oy mu kullanılamıyor yani. Her bir teknoloji gelişti, neredeyse uzayda yerleşim yerleri kurulacak, bir tek bu uzaktan oy kullanma teknolojisi mi gelişemedi?

Neyse memleket meseleleriyle canımı kahredemeyeceğim. Şu an çok mutluyum. Bayramdan sonraki pazartesi netbook’uma kavuşuyorum.

BİLGİSAYAR KURTULDU:

YUPPİ YUPPİ.

Bu uzun ömürlü pilleri olan netbook bazı bazı bu türden kapris yaparmış. Hani fişe falan takılmadan 6 saat idare ediyorlar ya, eğer sürekli prizde kullanılırlarsa kendilerini kilitliyorlarmış. İşte benimkisi de öyle bir hastalığa tutulmuş.

Artık ne yaptılar da vazgeçirdiler onu bu inatçılıktan bilmiyorum ama ben de bir daha ona ağlamadan meme verirsem ne olayım. Bundan sonra kanını son damlasına kadar tüketmeden, can çekiştiğini, renginin sararıp solduğunu görmeden fişe takarsam eğer bana da KUNEGOND demesinler.

