>

1. Saça Kalem Takmak-2’yi yazmak içimden gelmiyor. Haftaya yine kuaföre gideceğim. Eh, belki o zaman havaya girebilir ve devam ederim. 


2. Hayat bugünlerde, hatta şu anda siyah beyaz.


3. Dün akşam Ejderha Dövmeli Kız filmini seyrettim. Alt Yazı dergisinin konuğu olarak. Özel Gösterim. Her ay alırım şu dergiyi. Bu ay başında “50 okuyucumuza hediye özel gösterim” ilanını okuyunca hemen gönderdim adımı soyadımı. Hani yani (bu ikiliden nefret etmekle birlikte müptelası oldum kullanmadan duramıyorum, hani yani temizleme destek grupları yok mu bu ülkede yahu?) ille de roman grubu toplantısını ektim de gittim. Benim ortakla dükkanı erkenden kapayıp, erkenden derken saat 21:00’de, yola düştük. Film güzel ve heyecanlı. Çok korktuk. Birbirimize sarıldık. 


4. Son paralarımla da kitap aldım. Ay sonuna kadar meteliksizim. Bu sefer hem amazondan ısmarladım, hem yurt içindeki kitabevlerini tükettim. Ayfer Tunç’un yeni kitabı çok iyi gibi duruyor. Elimdekini bitirir bitirmez okuyacağım. İçim içime sığmıyor. 


5. Feng Shui’ci arkadaşım Arjantin’den döndü. Kuzeyde şelalelere gitmiş, hava sıcak, yaz günü. Sonra güneyde buzulları gezmiş. Mavi mavi çok güzeller. Hava soğuk ve kayak kıyafetleriyle. Aklıma bizim geçen seneki Danimarka yolculuğu geldi. Aynı anda 2 uç mevsim yaşamayı sevmiyorum. Hani yani (dedim ya akro oldum ben) bavul açısından.  Bana da bir kitap ayracı ve koleksiyon yüksüklerinden getirmiş. Havalara uçtum. Verirken de senelerce hep hayret etmişimdir bu hediyelikleri kim alırdı diye demez mi? Çok güldük. 


6- Evde tek başınayım ve sıkılıyorum. Televizyonda Disney Kanalı var. Bu kanal bile renklendiremedi günümü. 


7- Üç gündür diyetteyiz. Ben ve ortak. Hani şu yeni basılan Dukan Diyeti. Ben gerçi, Fransa amazon’dan renkli resimli orjinal versiyonlarını almıştım. Atak safhasında yat kalk protein yiyoruz. En fazla 10 gün sürecek. Hedef 5-6 kg. Şimdiden 3 tanesini verdim. Tek sakıncası var, protein yemekten kusmak üzereyim. Hiç yemeyerek açlık grevi yapmak daha iyi galiba. Canım hiç bu kadar kapuska çekmemişti. Roka salatası, kuşkonmaz için bile neler verirdim. Bugün Carrefour’da minik Anamur muzlarından gördüm. Hem de yeşil yeşil, henüz olmamışlar. Tam sevdiğim gibi. Ah, dedim ben şimdi o muzların 1 paketinin tamamını yalayıp yutmaz mıydım. Nutella ve muz. Dayanılmaz ikili. Biz dükkanda karamelli yapıyoruz onlar da mükemmel. Hazır konu açılmışken aklıma krepler geldi. Bari oldu olacak krep içine koyalım şu muzları. Üstüne Nutella dökelim. Kenarına da kaymak koyalım. Çırpılmış Mascarpone olsa yeme de yanında yat. 


8- İçimin sıkıntısını sıkıp sıkıp buraya aktarmama rağmen kökünü kurutamadım. Kaynağı belirsiz bir yerden, dalga dalga sıkılmalar aynen devam ediyor. Baş bölgesi başlangıcı ense kısmına dalgakıran etkisi yapacak ne koyabilirim?


9- Bu şekilde zırvalamaya sonsuza kadar devam edebilirim. İş görüşmelerine gitmeye başlasam keyfim yerine gelir mi acaba? Gerçek iş arayanlara söylemiyorum ama diğerleri için tavsiye ederim. Çok eğlenceli. Sonra anılarınızı yazarsınız. Acaba ben yapsam mı? İyi bir roman konusu olur muydu? İş görüşmecisinin maceraları… Her türlü işle görüşülür.


10- Görsel bir hafızam olduğu artık kesin kez kanıtlandı. Çünkü okuduğum kitaplar beynime görsel bir şekilde kaydediliyor. Son okuduğun nasıldı deseler iki kelimeyi bir araya getirip anlatamıyorum ama o anda beyin içi fotograf makinesi ya da kamera icat edilmiş olsa ve ben de almış olsam,  çeker çeker uzatır gösterirdim. Hem de renkli ve üç boyutlu.  


Sanırım 10 madde yeter. Can sıkıntım bitmezse yarın da bir 10 madde yazarım haberin olsun günlük. Bitene kadar 10’luk maddeler halinde ilerleyeceğim. Bakma sen günlük ilerde bu yazılar kıymete binecek. 

