Etki : Blogger kayıtlı tüm blogların aniden kayboluvermesi
Tepki: Kunegond’un Penceresinden blogunun Word Press’e taşınıvermesi.

Genelde etkiye anında tepki göstermek pek hayırlı yorumlanmaz. Şöyle bir durup düşünmek, konuyu enine boyuna çekiştirmek, etraflıca tartmak gerekir. Ama bazen de acile gelen soluk borusu tıkanmış bir hastanın bir an evvel yeniden nefes alıyor durumuna geçmesi gerekir. Müdahele düşünmeden yapılmalı, gırtlaktan girerek ciğerler rahatlatılmalıdır.

İşte bu türden bir hastayla aynı durumda hissettim kendimi. Halbuki haftalardır tek kelime yazmıyordum. Ne zamanki yasaklar başladı, nefessiz kalıverdim.

İyi ya da kötü, sonuçları sonrasında göreceğim blogumu şu aşağıdaki adrese taşıyıverdim.
Ve ilk yazımı da yazıverdim.

KUNEGOND’UN PENCERESİNDEN
Tebdili Mekanda Ferahlık Vardır

Belki bundan sonra, olur da blogger düzelirse, iki blogu eş güdümlü ve fakat farklı yazılarla sürdürürüm. Belki birini kapatırım. Belki de her şeyi bir kaosa çeviririm. Zaman ve ruh durumum gösterecek.

Blogger da devam etmenin sorunu şu:
Ben kendim her  nekadar dns ve ıp ayarlarını düzeltip kendi bilgisayarımdaki görüntülenmeme problemini  çözdüysem de Türkiye ülke sınırlarında ikamet eden ve blog dünyasında olup bitenlerden bi-haber olanların yazılarımla asla tanışamayacak olmaları.

WordPress’e geçmenin sorunu şu:
Blogger’da kayıtlı izleyicilerin beni bulamayacak olması ve yeni adresteki yazıların kimse tarafından okunmaması. Ayrıca işletim sistemi çok farklı. Yazı yayınlayabilmek için kasmam gerekiyor.

