Etiketler

, , , , , ,

Beyoğlu’nda sabah kahvaltısı. Pierre Loti’de sabah kahvesi ve sonra Santral İstanbul’daki sergi. Bir hafta önceden programını yaptım. Öylesine hevesliyim. Uzun zamandır fotograf çekmiyorum, işte fırsat dedim. Yedek pillerimi doldurdum. Çantamı hazırladım. Akşam Kiki makinemi istedi. Okulda lazımmış, proje varmış. Vermem dedim. Kesinlikle olmaz. Ne yapacaksın ki diye sordu. Programımı anlattım. Sen oralara hep gidiyorsun zaten, bu sefer de fotograf çekme dedi. İtiraz ettim. Yok, olmaz. Bu sefer tek başına gitmiyorum, uzun zamandır görmediğim arkadaşlarım da olacak. Görüntülemezsem olmaz. Öylesine sıkı pazarlık ettik. Kazandım ve makineyi vermedim.

Sabaha hastalandı. Boğazı batıyor. Kalkamadı, okula gidemedi. Dolayısıyla ben de programımı yapamadım. Dün geceki onca pazarlık boşuna oldu. Öğlen gibi ancak evden çıkabildim. Beyoğlu’na gittim ama bizimkileri yakalayamadım. Geç oldu. Beyoğlu’nda oyalandım. Bir araTaksim Starbucks’ta bir kahve içip bir şeyler karaladım. Sonra evime döndüm.

Beyoğlu’na gelmek daima bir keyif. Havanın çok soğuk olmasına rağmen. Halbuki bugün baharın ikinci günü. Eldivenlerim olmadığından ellerimin izin verdiği kadar bir kaç fotograf çektim. Çekmesem olmazdı. Hevesim kursağımda kalırdı.

Beyoğlu’ndaki o uzun tahta perde en sonunda açılmış. İşte,  Demirören alışveriş merkezi olmuş. Büyük bir eksikliği giderdiğine eminim.

Binanın süslemeleri iyice ortaya çıkmış.  Peri kızları pek hoş. Bu bahar Beyoğlu’ndaki çoğu binayı fotograflamak niyetindeyim. Her biri ayrı güzel.

Yandaki binayla aradaki farka bakın. Makinenin ayarını siyah beyaza çevirdiğime inanacağım neredeyse. Artı alışveriş merkezine kat çıkmışlar. Komşu binalardan oldukça yüksek.

Demirören İstiklal AVM’si Giriş kapısı.

Altın kaplama İstiklal.  “İstiklal Alışveriştedir.”

Binanın 4 bir yanına serpiştirilmiş asma lambalar da altın kaplama

Hazır 40 gün 40 gece Shopping çılgınlığı var bari içeri girip biraz bakınayım dedim. Ortada avlu var. Kattan kazanmak için oldukça derine inmişler. Aşağı bakarken içim gitti.

Demirören İstiklal AVM’nin göbeği

Bunlar da yukarı çıkan yürüyen merdivenler.

İstiklal’in yegane AVM’sinin en güzel yeri tavanı

Yine merdivenler. Anlaşılan inip çıkmayı seviyorum.

Biraz da alışverişe bakalım. Pantolonların sunumu harika. Üstümde de böyle çiçek çiçek durur mu?

Sezonun gözde gömlek renkleri

Ayakkabılar topuksuz. Kadınlarda ördek yürüyüşü makbul.

Erkeklerin kalbi boxer’larda atıyor.

Erkek tişörtlerindeki renk seçenekleri gömleklere nazaran daha geniş.

196 pantolon

Kiki’nin giyip çıkardığı pantolonlara çok benzemiş.

Azıcık da makyajlara bakayım dedim ama mağazadan dışarı attılar.

Cité Roumelie Pasaj Kapısı (eskiden içeride pulcular vardı)

Mayotte Live girişi

Rüzgar gibi geldi

Ve geçti.

Kelebekler Özgürdür

