Etiketler

,

Oldum olası uzaydı gezegendi pek meraklıyımdır ama nedense bu konularda bilgim sıfıra yakındır. Bir zamanlar Uzay Yolu dizisinden ne öğrendiysem hepsi  o.

Geçenlerde birinden Venüs gezegeninin tüm gezegenlerin aksine ters yönde döndüğünü öğrendim. Önce inanmadım sonra bir de internetten bakayım dedim. Doğruymuş. Hatta nedenleri üzerine bilim adamları ikiye ayrılmış. Kimisi Venüs’ün ters yöndeki dönüşünün sonradan gerçekleşmiş büyük ölçekli bir çarpışmanın sonucu olduğunu ortaya atmış. Kimisi de yok böyle bir şey olamaz, Dünya’nın Venüs üzerindeki kütle çekimsel gücünden dolayıdır, demiş. Kısacası, Samanyolu’ndaki gezegenlerin hepsi  saat yönünün aksine dönerken Venüs kendi kafasına giderek saat yönünde dönüyor.

Venüs dedim de aklıma Terazi burcu geldi. Terazinin yıldızı Venüs’tür ya… Eh, Terazi deyince de aklıma kendim geldim. Ne demek yani şimdi bütün bu dünya alem Mersine giderken biz Teraziler ve/veya ben Tersine mi gidiyorum(uz)?

İkinci bir durum da Erkeklerin Mars’tan ve Kadınların Venüs’ten geldiği. Bu da şu demek oluyor ki kadın erkek tüm Teraziler ve ayrıca tüm Kadınlar Mersin yerine Tersine gidiyor. Evdekilere sorarsam diğerlerini bilmeyiz ama senin için evet diyorlar.

Anket yapmaya karar verdim. Bence Tersine giden diğer burçlar ve erkekler. Siz de Terazi burcundan birilerini ya da Venüs’ten gelenleri yakinen tanıyorsanız yorumlarınızı lütfen paylaşınız. Hadi geçtim Terazi burcunu Kadınların Venüs’ten olduğunu söylemek nasıl bir zihniyet bu böyle?

Terazi ile Kadınlar Mersine Gider ve Diğer Burçlar ile Erkekler Tersine gider.

                                                                Ya da

Diğer Burçlar ile Erkekler Mersine Gider ve Terazi ile Kadınlar Tersine Gider.

Oyunuz hangisine?

Seçiminizi örnek vererek destekleyiniz. (Aniden lise sınavlarım aklıma geldi. Zihin çok acayip bir mekanizma.)

Not: Görsel http://www.ntvmsnbc.com sitesinden alınmıştır.

