Etiketler

Günlerdir paylaşma keyfim yoktu. Tam bir Otarsi mutluluğu içindeydim. Sonra bu sabah kalkıp da kedileri bu halde görünce içim içime sığmaz, kendi kendime yetmez oldum, dışarılara taşma arzusu yıkıp geçti bu bir kaç günlük krallığımı…

Belki de iyi oldu bugün ülkeler bile kendi kendilerine yetemezken nereden ve neden tutturmuştum ki böyle bir şeyi? Sebebini bilemiyorum ama etkilerine gelince Otarsi’nin gerçek bir mutluluk hatta zen duygusu verdiğini açıkça söyleyebilirim. Dış baskılar olmasa bu krallığın dışına adım atası gelmiyor insanın. Yani benim.

Işığın ters yönden gelmesine aldırmadan bir dizi kedi fotoğrafı çektim. Anne kızın bu şekilde yanak yanağa saatlerce oturmasına bitiyorum. Bunu diğer kızıyla yapmıyor. Sadece birine özel.

İşte daha yakından çekilmiş. Sağdaki Anne. Soldaki Kız. Bu kız Annemin Kedisi. Her zaman bizde değil. Belki de böyle arada derede özlem gideriyorlar diyeceğim ama hep bizde olduğu zamanlarda da bu şekilde otururlardı. Geçmiş gönderilerden birinde yine paylaşmıştım. Hatta bir de kara kalem eskizini yapmışlığım vardır.

Bu da yine aynı poz. Başka bir açıdan. Ne kadar baksam bıkmayacağım bir fotograf.

Her biri diğerinden güzel.

Çok şeker değiller mi?

Son bir tane daha kaldı aynı pozdan

Sabahın sisi üzerlerine sinmiş.

Bu Şişko-Şaşı çift isimli olan ikinci Kız kardeş, tepelerinde oturup beklerken.

Fransız Teğmenin Kadını bitmek üzere. İyice ağırdan alıp sindire sindire okumaya çalışıyorum. Gerçekten bitmesin diye gözüm gibi baktığım, yavaş yavaş tükettiğim kitaplardan bir tanesi oldu.

Önümüzdeki hafta Danimarka’dan bir misafirim olacak. İstanbul’u gezeceğiz. Öylesine seviniyorum. Arka odayı düzelteceğim. Devlet dairelerinde yapmam gereken bir takım işler var. Nasıl erteliyorum anlatamam. Her sabah yarın kesin yapacağım diye kalkıyorum. Günü yarıladıktan sonra devlet kapısı için yeterince enerji toplayamadığıma karar verip hadi bir ertesi güne kalsın da iyice güçleneyim diyorum. Öyle böyle derken aylar geçiyor.

Bir yerlere gidip bir iş halletmek korkulu rüyam oldu. Asal sayıların çoklu matrislerde integral altında türev çekilimlerine logaritmik ilişkiler çerçevesinde kümelenmeye yol açan doğal sayıların psikolojik açılımları hakkında bir tez yazsam da devlet kapılarına gitmesem olmaz mı?.

