Etiketler

, ,

Dün gece rüyamda sabaha kadar 2 şeyle uğraştım durdum:

1)  Neden korsan kitap almamalıyız?

2) İki kardeş arkadaşımın mevsim dışında boş duran yazlık evlerine tüm aile bir motosikletin üzerinde gitmekle…

İki madde de öyle uzun ki şu kısacık vaktimde imkanı yok anlatamam. Akşam gelince yazıya dökmeye çalışacağım.

Akşama kadar bekleyemediğimden birinci maddeyi gördüğüm sırada hazırlamış olduğum bir anketi yazıyorum. Ön tadımlık olarak. Sabah uyanınca gece gece bunları gördüğüme koptum açıkçası.

Az gelişmiş ülke olmaktan nasıl çıkarız?

1) Muhteşem Yüzyıl, Hanımın Çiftliği vs gibi dizileri seyrederek.

2) Shopping Fest vs, türünden etkinlikler düzenleyerek ve bu etkinliklere katılarak.

3) Gelişmiş ülkeleri yok ederek.

4) Hepsi.

Rüya tabirinden hiç anlamam ben sadece görürüm ama sanırım bunlar kendimde bulduğum ve gizli gizli bilinç altından kızdığım özellikler midir nedir?

Akşama görüşmek üzere sevgili günlük.

Bu fotoğraf da cep telefonu ile çekilmiştir. Alışkanlık yapmasa bari.

Not: Neden Korsan Kitap Almamalıyız veya Almalıyız hakkında sebepler bulup yorum olarak yazarsanız sevinirim. Ben de akşama gelince rüyamda gördüklerimi ekleyeceğim. Karşılaştırma yaparız.

Bu yazıyı okuyanın pazar günü keyifli geçsin.

