Etiketler

Kunegond’u Yaşatma ve Kalkındırma Vakfı’nın ilanıdır.

Zamanım çok kısıtlı. En kolay şeyin hali hazırda başlayıp sonlandıramamış olduğum yazıları yeniden ele almak olduğunu düşündüm. Arşivimde 10 adet yarım yamalak karalanmış gönderi taslağı gördüm. Bir tanesi ki sadece başlığını atmış yarım bırakmışım dikkatimi çekti. Gülümsedim.

Sözleşmeli Yazar Alınacaktır.

Gerisini getirmemişim ama  ne zaman ve hangi koşullar içersinde tasarladığımı çok net hatırlıyorum. Bunalmıştım. Yazamıyordum. Seyahate çıkmak istiyordum. Aklıma uçsuz bucaksız ABD stepleri geliyordu. Üstü açık bir Plymouth içinde başımda kırmızı eşarp yandan alttan çıkan saçlarım arabanın rüzgarında savrula savrula yarı sürat gideyim diyordum. Yol kenarındaki, odalara merdivenle çıkılan ucuz motellerde kalayım. Pancuru aralayıp gün batışını seyredeyim. Yazayım. Ertesi gün tekrar yola çıkayım. Benzinci arkalarındaki yol üstü lokantalarda oturup sohbet edeyim, kahve içip yazayım. Medeniyete ihtiyaç duyduğumda da şehir içine girerek müze, galeri, vs gezeyim istiyordum.

Hala da istemiyor değilim. Geçelim.

Dolayısıyla bu gönderi Kunegond’a bu gezisinde eşlik etmek üzere KYKV (Kunegond’u Yaşatma ve Kalkındırma Vakfı) tarafından sözleşmeli işe alınacak yazar ilanı içindir.

Vakıf bünyemizde   minimum 1 sene istihdam edilmek üzere sözleşmeli olarak yazar alınacaktır.

1- 35-45 yaşları arasında, esprili, prezantable olması. Seyahate engelinin bulunmaması.

2- B sınıfı ehliyet sahibi, gerektiğinde gece de araba kullanabilecek kapasiteye sahip olması. ABD bozkırlarında gezileceğinden erkek yazarlar tercih nedenidir. Ancak kavgacı, fazla korumacı, bilek gücüne güvenen, milliyetçi  ve/veya ırkçı olanların başvurmamaları rica olunur.

3- Alınacak yazarın çok fazla konuşkan olmaması, uzun süreli sessiz kalabilmesi, uzun süreli müze ve/veya galeri gezilerine dayanıklı, gerekirse aynı müze ve galerilere üst üste defalarca gidebilme becerisini ve çeşitli fotoğraf çekim zamanlarında ses çıkarmadan kendi halinde kalabilme sabrını gösterebilecek olması gerekmektedir.

4- Psikoloji, Felsefe ve Toplum bilim üzerine bilgili olması arzu edilmektedir.

5- Dünya Edebiyat tarihi ve/veya Düz Dünya tarihi üzerine söz sahibi gerektiğinde analiz ve sentez yeteneğini kullanabilen, ukalalık etmeyen, ayrıca farklı bir dalda hobisi olan yazarların başvurusu öncelikle incelenecektir.

6- Sarışın ve açık renk gözlüler tercih sebebi DEĞİLDİR.

7- Yaklaşık 1 yıl sürecek bu yolculuk esnasında Kunegond Aşk romanı yazmayı düşünmektedir. Yazarın bu konuda, özellikle de romantik pasajların yazılışı üzerine ulusal ya da uluslararası düzeyde tecrübeli olması tercih sebebidir.

8- Memnun kalındığı takdirde sözleşme ikinci bir kitap yazımı için planlanan 1 senelik deniz yolculuğu için de uzatılabilir.

9- Yolculuğun tüm masrafları Kunegond’u Yaşatma ve Kalkındırma Vakfı’na aittir. Ücret dolgundur.

10- Ön görüşmeler ve seçmeler Vakıf Yöneticisi tarafından  yapılacaktır.

11- Vakıf ve kuruluşu hakkında detaylı bilgi için eski ilanlara başvurulması rica olunur.

Son başvuru tarihi 1 temmuz 2011 gününe kadar öz geçmişlerin kapalı zarf içerisinde vakıf genel müdürlüğüne iletilmesi rica olunur. Postada gecikme durumunda pulun üzerindeki tarih damgası esas alınacaktır.

Kunegond’u Yaşatma ve Kalkındırma Vakfı
Yönetim Kurulu

