Etiketler

,

Siyah beyaz renklere uyandım bu sabah. Daha gözümü bile açmadan kokusunu almıştım ve erkenden fırlayıverdim yataktan.

Yazın en güzel zamanları. Bulutlar, etrafı saran grilik. Öyle ki siyah ve beyaz arasında var olan milyonlarca farklı ton. Her biri ayrı güzel. Serin rüzgar. Toprak kokusu. Sıcaktan mayışmış doğa hiç olmadığı kadar zinde, onunla birlikte ben de.

Böyle bir günde evde oturmak mümkün değil. Sahaflara gitmek için ideal bir gün. Uzun zamandır Kadıköy’e uğramak istiyordum. Çarşı içinde dolaşmak. Starbucks’ta bir kahve içmek, sonra da vapura atlayıp Modern İstanbul’a yollanmak.

Yağmur bastırırsa bir saçak altında dinmesini beklemek. Aynı kaderi paylaşanlarla ıslak bir sohbet. İyice keskinleşen toprak kokusu. Ortalara çıkan sümüklü böcekler.

Ben de bir sümüklü böceğim.

 

 

