Etiketler

Açık söyleyeyim önce bu mim’i anlamakta zorluk çektim. Dahası soruları bulamadım işte. Meğerse kendi “n”lerimi kendim tasarlayacakmışım. O halde biran evvel işe koyulayım.

“n” gizemli blog sahibi ve bu mim’in genesis’i:
Babayım Ben

“n” düzenli takip ettiğim, hiç bir gönderisini kaçırmadığım 2 blog:
Fil Uçuşu
Murat Gülsoy 602.Gece 

Tekrar yayına devam etmesini “n” fazla istediğim blog:
Dolaylı Hayvan

Yazı sürecine dair paylaştıklarından “n” fazla yararlandığım, okuduğum, sevdiğim “n” rengarenk “n” samimi yazar blogu:
Laini Taylor’s blog
The Journal of Laini Taylor
(eski blog)
Not For Robots 

“n” yakın akraba 2 blog:
 Nam-ı Diğer Annecik
 Çekirdek Bakışı

“n” isyankar blog:
Anlatmak İstedim

“n” girişimci ve keyifli blog:
Leylak Dalı

“n” gelişimci ve deneysel blog (ilk göz ağrılarımdan):
Beyaz Tavşan

“n” sanatsal blog:
Musee des Beaux Arts

Tasarım resmini “n”  sevdiğim blog:
Vladimir’in Derdi

Severek ve düzenli takip ettiğim “n” genç blog:
Black Espresso

“n” eğlenceli ve dobra blog:
Pucca Günlük

Lehçelerine “n” güldüğüm, “n” hayatın içinden blog:
Siminya

“n” Venedik blog:
Venice Daily Photo

“n” içini döken blog:
Yazar Ne Yazar Ne Yazamaz

Film tavsiyelerini “n” sevdiğim blog:
Gay Kedi

“n” marifetli bulduğum blog:
Defter 

“n” sıkı takip ettiğim fotoblog:
Rome Photo Blog 

“n” ilginç blog:
 Süt Kutusu

“n” son takibim blog:
 Biblioklept

Daha çok var aslında ama baktım ki bir türlü bitmeyecek. “n” iyisi burada kesmek. Affet beni Babayım Ben. Başta bu mimi cevaplamak iyi fikir gibi gelmişti ama çok sıkıldım. Benden bu kadar.

