Etiketler

, ,

Birbirinden yoğun günler geçirirken bu kedilerin böyle yan gelip yatmaları sinirime dokunuyor.

Çok sıkıldım bu koltuktan, hadi kanepeye geçelim, miyaav.

Yat yattığın yerde beni sinirlendirme, kız kardeşin yatıya misafir geldiğinde onu yalarım bak.

Ne olur beni yala…

Şimdi olmaz, keyfimi bozuyorsun. Yat çöreklen işte şurada.

Öf, burası çok sıcak oldu. Hadi balkondaki pufa gidip yatalım.

Bir bırakmadın şurada keyifle kestireyim. Zaten birazdan gidip papirüsün yapraklarını kırıcam.

Bana da kır, ne olur bana da kır. Kendim uzanamıyorum.

Bin kere anlattım, patini önce dipten vurup sapını eğeceksin, sen hemen yapraklara saldırıyorsun, yakalayamıyorsun.

Valla dediğin gibi yapıyorum, olmuyor, miyavvv.

Bugüne kadar neyi öğrendin zaten. Kıçını bile ben yalıyorum hala .

Ne olur yala beni.

Daha yeni yemek yedim yalayamam şimdi.

Ama annee… O zaman ben seni yalayım.

Öf, aman bıktım senden. Yala bari.

İtmesene ya…

İterim. Sığışamadın bir türlü sende.

İtme be…

Düzgün yala. Dilini kulağımın içine soktun.

Sende kaldır kafanı o zaman.

Ay sırılsıklam ettin her tarafımı. Düzgün yala dedim. Biraz da sırtıma doğru… Bırak yüzümü yalamayı… Azıcık şu kulunçlara geç bakiim

Ama anne ya… Nereye gidiyorsun?

Bak bir de soruyor. Rahat mı bıraktın be?

Ben de gelicem. Ne olur ben de geleyim. Nereye gidiyorsun? Ne yapıcan?

Aman gel. Baş belası. Biraz Papirüs yiyip Kiki’nin yatağına kusucam.

Reklamlar