Etiketler

, ,

Şu şehir fırsatları adı altında yapılan pazarlama ve satış çalışmaları var ya her birinden nefret ediyorum. Nasıl olduysa bir tanesine bulaşmışım. Şu anda mantar gibi üremiş durumdalar ve hiç bir antifungal etki etmiyor. Her sabah posta kutum gönderdikleri mesajlarla dolmuş durumda. Yakala aman kaçmasın.

1- Sanki gönderdikleri fırsatlar kelepir

2- Sanki benim bu fırsatlara ihtiyacım var.

3- Sanki tüm bu fırsatları yapacak vaktim var.

4- Hadi fırsatım, bütçem ve vaktim ve ayrıca ihtiyacım var diyelim neden gündemimi böyle abuk subuk siteler ya da ticaret kurumlarının işine yarayacak fırsatları kovalamak ve yakalamakla doldurayim. Neden başkasının yönlendirmeleriyle hayatımı idame ettireyim ki? Bir de üstüne para vereceğim. Onlar bana versinler işte o zaman belki bu fırsatlardan bir ya da iki tanesini deneyebilirim.

Bugünden tezi yok hepsini spam’a atıyorum. Fırsat vs de duymak istemiyorum. Zaten ilkine de niye üye oldum ki? Zaten bir tane bile bir şey satın almış değilim ki bu sitelerden…

İNSAN ve hatta HAYVAN kendi fırsatını kendi yaratır.

Buna hep inanmışımdır.

Dün diyordum ki asla yapmam dediklerimin hepsini yaptım. Akşam akşam şunları bir listelemek geçti içimden. Hani ileride torun torba olursam anneannelerinin ne ölçüde prensip sahibi olduklarını bilsinler.

1- Hiç evlenmem dedim. Evlendim.

2- Asla çocuk sahibi olmayacağım dedim. Bilerek ve isteyerek oldum.

3- Kimse bana tercüme yaptıramaz. Kesinlikle dedim. 10 sene çeviri yaptım.

4- Rakı içmem dedim. İçtim. Gerçi sigara kullanmam dedim ve kullanmadım. Bundan sonra da başlayacağımı hiç sanmıyorum. Bunu hatırladığım iyi oldu, sınırlı sayıda da olsa yerine getirdiğim prensipler varmış.

Aklıma geldi şimdi yeni moda böcek yiyorlar ya, kızarmış karafatma, kırkayak buğulama, kurtçuk yahnisi, tesbih böceği püre yatağı üzerinde örümcek bacağı, dişi peygamber böceği genitalleriyle çeşnilendirilmiş kakalak çorbası (afrodizyak antre) vs, her ne ise işte bu menüleri asla yemem.

Dün terzilik eğitiminin ikinci dersindeydim. Sabah ölçülerini aldığımız etek kalıbının provası akşama üzerime olmadı. Ölçüler arası oynama 5 cm. Sabah ve akşam arasında ciddi anlamda boyut değiştiriyorum. Hep demişimdir Barbapapa genlerim var diye. Bilmeyenler için: TonTon Ailesi.

Dolayısıyla bugün çok işim var. Sabah ve akşam boyutlarının ortalamasını alıp yeni kalıp çıkaracağım. Eğer provasını yapabilirsem kumaşa yerleştirip, keseceğim. Sonra uzun ve meşakkatli teyel alma işlemi var. İnanamıyorum nasıl olur da böyle işlere kalkışırım. Başımı her türlü belaya sokmaktan bir türlü vazgeçmeyeceğim sanırım.

Bu arada 18 Ekim saat 19:00’daki Çırağan Okumalarında Mine Kırıkkanat var. Sevenlerine duyurulur.

Antalya Film Festivaline bu sene de katılamadım. Gerçi şöyle bir düşündüm. Kendi ayaklarımla gidip katılmak istemiyorum. Davetli olmaya heves ettim. Bu da çıkmaz ayın son çarşambası olacağından fikir değiştirene kadar sanırım mümkün olmayacak. Ne garip yüzyıllar boyu yaşayacakmış gibi planlar ve programlar yapıyorum. Hayat dürtüsü bu olsa gerek.

