Etiketler

,

Büyük ihtimal benden önce herkesler seyretmiş duymuştur ama yine de günlüğüme almaktan duramadım. Artı yurt dışından takipçilerimin büyük ihtimal haberi olmamıştır. Biraz evvel Digitürk’te Percy Jackson ve Olimpiyalılar isimli filmin başlamasını beklerken seyrettim ve koptum. Yaratıcı ekibin, yönetmenin, vs başarısı yanında oyuncu bu kadar iyi olmasaydı bilmem aynı sonuç alınabilir miydi? Uzun zamandır böylesine keyifli Türk yapımı bir reklam filmi seyretmemiştim. Tabii hemen koşup Profilo alır mıyım o ayrı hikaye ama yine de marka hakkında olumlu bir imaj oluşur zihnimde…

Oyuncunun  ismini öğrenebilmek için çok araştırdım ama malesef bulamadım. Bu arada TV’deki film fena değile benziyor. Maceracılar için. Percy, yeni yetme bir oğlan çocuğu, Olimpiya’daki Yunan tanrılarından birinin büyük büyük büyük torunu olduğunu keşfeder. Ve sonra olaylar gelişir. Bilemiyorum tabii neler olur. Hep beraber bakıp öğreneceğiz. Şimdilik iki satırın arasında gözüme kestirdiğim kadarıyla ortaya dökülenler Zeus, Poseydon, Minotor, Sentor, Athena’nın kızı Anabeth vs… Tanrıların birbirleriyle çarpışmalarının yanı sıra bir de ufak çapta aşk öyküsü vaat ediyor film.

Percy Jackson & the Olympians: The Lightning Thief Poster

Tatilin son günü için belki de iyi bir kapanış.

