Etiketler

,

20111113-085232.jpg

Dünden beri telefondan gönderi yazmayı alışkanlık mı yaptım nedir? Sabahtan bu yana evde tembel tembel oturdum. Simdi havaalanindayim. Belgrad yolcusu Sarayevo pardon Saraybosna’dan geri geliyor. Burasi hinca hinc dolu. Gloria Jeans’e zor attim kendimi. Neyseki ortam neseli. Koltugumu dondurdum seyrediyorum.

Havaalanini ilk defa bu kadar kalabalik gordum desem yeridir. Hacidan bembeyaz giysiler icinde donen vatandaslarimiz asker ugurlarcasina alkislar icerisinde karsilaniyor. Ailecek gelmisler. Her bir ailenin bir de kameramani var. Haci cift cikis kapisindan disari adimini atar atmaz motor basliyor. Uzun bir podyum ayarlanmis. Yarış bitişinde ipi ilk gogusleyecek olani sagli sollu dizilmis bekleyen taraftarlar gibi merakli gozlerle bakiyor karsilayanlar. Gelenlere dokunabilmek, birazcik olsun olumlu elektrikten nasiplenmek umuduyla saatlerdir ayakta dikilmisler. Podyumun ucu yani ipten sonrasi gelenin yakinlarina ayrilmis. İlk kucaklasma hakki genelde evlatlarin.

Seyrediyorum. Havada heyecan kokusu.

