Etiketler

, ,

20120627-162925.jpg

Sabahtan Feng Shui’ci arkadaşımla manikür pedikür günü yaptıktan sonra Kalamış Marina’da klasik Pub salatamızı yedik. Belki de oradan bir manzara fotoğrafı koymalıydım ki blogun gözü gönlü açılsın, dedikoduların karşı konulmaz tutuculuğu karşısında etrafıma bakınmayı bile unutmuşum. Ayol kız Qune siz Kalamiş’ta falan değildiniz, basbayağı Erenköy Divan’da oturuyordunuz diyen çıksa sorgusuz sualsiz inanırım.

Oradan çıktıktan sonra eski ofise bir uğrayayım dedim. Yaz dolayısıyla buzlu kahveler revaçta. Gün mutlu bir gün olduğundan, nasıl mutlu olmasın dün Kiki’yi liseden mezun ettik, yarın da balosunu yaparak sosyeteye takdim edeceğiz, parantez uzun oldu ama sanırım biz bu okul ve velileri öylesine gerilmişiz ki 13 senedir, mezuniyetleri 40 gün 40 gece kutluyoruz, hadi dedim şu buzlu kahveyi bir de ben deneyeyim. Merak işte.

Şaşmaz değerlerden adı üstünde şaşmamak lazım. Nasıl kışın ısıtılmış dondurma yemiyorsam bundan böyle yazın da soğutulmuş kahveyi merak etmeyeceğim. Üstelik de latte. Kararım kesin, sıcak da olsa soğuk da, melez sadece insanda güzel.

Su an, sağ işaret parmağımın tırnağı dişime çarptı ve 48 numara kırmızı ojemin üzerinde 3 toplu iğne başı kadar delik açıldı, moral bozuldu. Daha fazla yazamayacağım.

Zaten sabah tembellik yaptıydım, haliyle akşamdan kalma olunca, arada derede telefondan bir şeyler iletmeye çalışarak hileye başvurdum işte böyle.

