Etiketler

, , , ,

20121130-101106.jpg
Olumsuzluk ekiyle ricalarda bulunulmasına öylesine alışmışım ki bu sabah ders öncesi bir karton kahve için uğradığım Starbucks’ın tuvalet kapısı arkasındaki bu yazıya ilk bakışta tıkama potansiyeli taşıyan malzemelerin tuvalete atılmasını rica ediyorlar sandım. Çöp kutularını kullanmamanızı… Tam oturacaktım bir dakika yahu nasıl olur böyle bir şey dedim, aklımın başıma kültürel özelliklerim dikkate alındığında nerede-ve-nasıl-geliyoru da belli oldu bu arada, ve bir daha okumak üzere iyice kapıya eğildim. Sonra da bu nadide ricanın fotoğrafını çekeyim dedim. Ne olsa tarihi bir an.

Starbucks’ın Şisli Mecidiyeköy arası Cevahir Meydanında (gerçekte yarı-meydan ya da meydan-sahtesi) bulunan eski otobüs garajı idare binasını restore edip yerleşmesi ne diyeyim çok hoş olmuş. Bu markaların en keyifli yanlarıysa konsomasyon, gerçi illaki yapıyorsun, yapmasan da keyfince oturabilme, okuyabilme, çalışabilme umudunu içlerinde barındırması. Caddebostan Nero’ya Avrupa Yakası alternatifi Cevahir Meydanı Starbucks. Bundan böyle meydanlarımız da AVM adlarıyla anılacak besbelli. Nedense büyük katliyamların adıyla anılan bazı meydanlar misal düştü aklıma. Daha ne günlere gebeyiz, acep?

