Etiketler

,

IMG_4859

Kendi kendime bir söz vermişim anlaşılan. Rahatsız etti ki durup dururken Pazar günü bilgisayarın başına geçtim. Önümüzdeki hafta oldukça yoğun ve daha şimdiden karalar bağladım. Ve evet, serbest çalışsan da ufak çaplı bir Pazartesi sendromu yaşanıyor.

Geçen yaz sonu yaptığımız Paris yolculuğunun defterini elbet bir ara tamamlarım derken yarım bırakmıştım. Biraz önce fotoğraflara bakarken bunu anladım. Halbuki daha anlatacak ne kadar çok şey varmış. Paris benim gözümde renklerden ibaret. Öyleyse Pompidou’dan bir kaç hoşuma giden, gerçi gitmeyen pek bir şey de yoktu ya, eserin fotoğrafını koyayım ki içim açılsın. Hangi eserin hangi sanatçıya ait olduğunu yazacak vakit yok. Tanıdık gelen varsa yorum kısmına beklerim.

Nedir bu telaş derken, önümüzdeki aylarda bir Paris yolculuğu daha gündeme geldi. Eh, haliyle eskileri temizlemek lazım.

İlk fotoğraf müzeye girişte karşıma çıkan şarap kapakları kompozisyonu. Büyük resim yarına olsun.

iphone 07092012 332 iphone 07092012 066 iphone 07092012 058 iphone 07092012 012 IMG_5159 IMG_4896En sonuncusu da müzenin terası. İki katı da gezerken öyle acıktım ki, çıkıp hem biraz hava aldım, hem de bir iki o çok sevdiğim Lu bisküvilerinden yedim. Onun dışında pek bisküvi ile aram yoktur. Not: Pompidou fotoğraf çekilmesine izin verilen müzeler arasında yer alıyor. Ben de abarttım. 800’ün üzerinde kare var elimde. Katalog alamıyorum, bagaj kilo davasından. Yalnız hava yollarından bir istirhamım var: Müze bileti gösterenlere ek 10 kg. bagaj hakkı verilsin.

