Etiketler

,

20130712-010737.jpg
Ani karar diyordum ya hadi gidelim İstanbul çok sıcak dendi, aslında sıcak ötesi bir yapışkanlık, biz de geldik. Çarşamba sabahı yola çıktık. Akşama Güzelçamlı’daydık. Daha önce haber verecektim ama internet bağlantısı bir türlü bağlanmıyordu. Bir hafta buradayım. Bilgisayarı yanıma almadım. Telefondan halledebildiğim kadar, yaşamaktan vakit kaldığı kadar yazarım. Bu hafta yazamazsam dönünce yazarım. Yazın yazamazsam kışın yazarım.

Bu arada burası hiç değişmemiş muhabbet aynı. Yollar aynı. Sahil aynı. Tek değişen bazı marketlerin yeri. Ha bir de tam yollar aynı derken dün önümüzdeki toprak yolu düzleyip mıcır döktüler. Artık caddeye rahat rahat çıkılır diye düşünülmesin yolun sadece bir kısmı… Başka sitelerle ortak olan kısmına o ismi lazım olmayan siteler katkı payında bulunmadığı için caddeye çıkan atıyorum 1 km’lik yolun yalnızca 150 m’si düzlendi. Anlaşılacağı bir 10 senelik daha konuşma/tartışma konusu potansiyeli oldu. Ama biz o 150 m’lik yola bile sevindik en azından her araba geçtiğinde artık eskisi kadar toz olmuyor. Bu arada belediye bu yollari katkı payı almadan neden yapmıyor anlamıyorum.

