Etiketler

, ,

IMG_8513

I’m back without a bag,
It’s not the way I get,
But still have a bag
Without coming back

That’s the way it is,
Surely love of life he is,
Maybe she,
Who believes

Gece boyunca aklımdan şiirler yazdım durdum. Bir yandan da tüm bunları hatırlamam lazım diyorum, kesin unutucam kalkıp yazayım. Bir ara yelteniyorum ama öyle tatlı ki… İnsanın yaratıcılık damarı tutsun rüyamda akıp gidiyor dizeler… en tatlı hatıralara bedel. Dedim şansa artık, bu uçuş halini kesme bırak gitsin yoluna hatırlayamazsın belki, yalnız hissettiklerin baki kalır. O da yeter sana.

Yalnız neden ingilizce onu bilemedim tabii…

Dün Zadie Smith’in Güzelliğe Dair’ini okuyordum, yağmur kelimesi aklıma bir şeyler getirdi. Kalktım yazmakta olduğum romanın bir bölümüne hoşuma giden bir başlangıç yaptım. Göreceli ve geçeceli işler. Çünkü bugün beğendiğim bir paragraftan yarın nefret edebiliyorum.

Don’t look back,
You’ve lost your bag,
That’s the way it is,
Supposed to its bits

That’s the wisdom of beats
Not the bit of the kings
Tra la la la…
Tra la la la…

