Etiketler

, ,

IMG_8492

4’ünde, bir hafta sonrasına kitap söz verip, ay 17’sini bulduğunda panik halinde farkına varmak ancak Qune’nin yapabileceği bir iş olmalı yoksa bloğun mottosunu, “Çalışma Arzusu Gelince Oturup Geçmesini Bekliyorum”, yalanlamış olurdum. Yine de bu işi bir an evvel yapmam lazım, evde çok fazla çift kitap olduğunu fark ettim. Her ay bir tanesini birilerine göndererek eğlence yaratayım diyorum. Toplu şekilde bir okula ya da kütüphaneye ya da benim Nero ofise bağışlayabilirdim tabii ama bu da bir fikir işte, bir meşgale, bir özenti…

Yoğun çeviri haftaları geçiriyorum, en sevdiğim iş ne demezsiniz! Ve hiç durmadan yiyorum çünkü çalışıyorum, her ikisi de bünyeye ziyan.

Neyse şimdi geleyim esas işime; ilk olarak geçen ki gönderinin altına yorum bırakanları sırasıyla numaralandırdım. Şöyle:

1 Leylak Dalı
2 Füsun Çetinel
3 Sibel Önal
4 Algodon Edebiyat
5 Suna Oktay
6 Şaziye
7 Reyhane
8 Macera Kitabım
9 Buket

Şimdi random çekiliş yapan siteye tıklıyorum. Tabii bu işi excel’in fonksiyonlarıyla da çabucak halledebilirdim ama çocuklar o kadar uğraşmışlar, bir site hazırlamışlar kullanayım dedim. Ya da çocukluğumdaki gibi kağıtlara yazıp katlayıp avucumda bir güzel karıştırıp tahta masama, zarla fal bakar ya da poker oynar misali fırlatabilirdim. Hayat seçeneklerden ibaret.

Random.org Random Integer Generator

Ve İlk 3 numarayı belirliyoruz. Birinci numara gerçek kazanan, diğerleri yedek. Bunu aşağıdaki fotoğrafta görüldüğü üzere gerekli yerlere gerekli bilgileri girerek yaptım.

Ekranın fotoğrafını hangi Ctlr F tuşuyla çektiğimi unuttuğum için telefon imdada yetişti.

IMG_8502

Ve Get Numbers kutucuğunu tıkladım

KAZANAN NUMARA

6 ŞAZİYE

Şaziye kitabını almak istemezse

9 BUKET

Buket kitabını almak istemezse

1 LEYLAK DALI

IMG_8501

Sevgili Şaziye gkacamak@gmail.com adresine en kısa zamanda adını, soyadını, teslimatın yapılmasını istediğin açık adresini ve telefon numaranı gönderirsen tahta masamda sabırsızlıkla beklemekte olan kitabını sana hemen yollayacağım. İyi okumalar diliyorum. Gönderiyi Yurt içi Kargo’ya verdiğimde teslimata ait detaylı bilgi ve takip numarasını  ulaştıracağım.

Yorum bırakarak bu ufak etkinliğe katılıp beni sevindirik eden tüm blog okuyucularına da canı gönülden teşekkürü borç bilirim.

SAĞ OLUN VAR OLUN.

GÖRÜŞMEK ÜZERE.

