Etiketler

, , , , , ,

fotoğraf

Bu sabah bir tarafımı kaldırıp İstanbul Modern’deki film gösterilerine gitmek ya da gitmemek arasında gidip geliyorum. Bari yazayım dedim. Sadece 15 dk var. Bir telaş karalayacağım. Karalayacağım çünkü geçenlerde eski gönderilere şöyle bir baktım. Bir zamanlar gündemimi meşgul eden şeylere bugünün farklı gözleriyle yaklaşmak, özellikle de değil günü, bir saati bir saatine uymayan, likewise, bu kelimeyi çok kullanasım geldi, aslında benim gibiler için demek istiyorum, hiç tanımadığım, bazen tasvip etmediğim, bazen yüzümde gülümseme uyandıran, bazen her şeye rağmen fonda hem fikir olduğum bir dizi karakterinin güncesini okumak gibi geldi.

Son gönderiden beri geçen zamanda Kiki geldi gitti. Fotoğraftaki o güzelim, tam bana göre, her bir tarafı ayrı çalan Desigual marka kazağı getirdi. Yalnız beni en son gördüğünde sekiz kilo daha azdım. Henüz giyemedim. Yalan söylemeyeyim, giymemle çıkartmam bir oldu, kollarım sosis, gövdem soba borusu biçiminde olduğundan kazak pek göstermedi, denir ya işte o yüzden dedim. Pazar günü itibariyle eski rejim, sıfır karbonhidrat derken hamur işi karbonhidrat, kaldırılmış olduğu raftan çıkartıldı. Henüz yokluğunu hiç bir yerde hissede-me-sem de bu sabah tartı 2 kg daha eksik gösterdi.

Dün bütün günü mezarlıklarda geçirdim, nerede ne kadar ne mülkümüz varmış Çekirdek’le istatistiğini yaptık. Arşivlerde geçti günümüz. İlginç karşılaşmalar yaşadık. Aklıma Alain de Botton’un hava alanında yaptığı çalışma geldi, bir tane de mezarlıklar müdürlüğü için yapması yerinde olur, hatta bunu bizim ülkede yapması daha da şık olur kanısındayım. Bu da bir fikir.

15 dakikam bitti. Yukarıda yer alan hissede-me-sem kelimesinin hiç bir özelliği ve/veya vurgulaması yoktur, bir anda nasıl yazacağımı bilemedim, o yüzden böyle tireli yazdım. Modern insan cahilliği kapamanın bir yolunu elbet bulacaktır.

Yine ben: Picasa’dan gerekli fotoğrafı seçip, yapıştırıp, bilgisayarın başından kalkmayı hasretle bekleyen ben, satır başına yakın adı geçen programın 3. güncellemesine takılıp bekletiliyorum. Bir programı da bir seferde düzgün ilerilikçi çalışacak, geleceği önceden-ön-görecek, bu kelimede bu sefer hem özellik, hem vurgu vardır, demek istemiştim, şekilde oluşturun yahu, neredeyse altı saatte bir alınan antibiyotik gibi güncelleme oldu içimiz dışımız.

