Etiketler

, , , , ,

1-IMG_4224Girne seni hiç özlememişim diyecektim, ayıp olur dedim. Büyük ihtimal sevenleri vardır. Dün programda değişiklik oldu, çalışmayı beklerken şehir gezisine çıktık. Oldukça güzel ve uzun bir gündü. Arkadaş ve arkadaşlığın anlamını bir kez daha anladım. Tamam hani yalnızlık da güzel, hatta bazen gerekli ama arkadaşlar, dostlar berbat bir yerde kendini berbat hissetmeni engelliyorlar. Uzun zamandır görmediklerimi gördüm, hasret giderdim.

Bu sabah tam tazelendim diyemem, geceki kanepeden bozma yatak gerçekten berbattı. Ne kadar kendimi hint fakiri gibi düşünmeye çalışsam da şöyle derin bir uyku çekemedim. Akşamdan odada fön makinesinin yokluğuna zaten takmıştım. Saat 6’yı vurunca, daha fazla o yatak bozuntusunda yatamadım ve kalktım. Hadi dedim, topla cesaretini ve resepsiyona telefon aç. Dün geceki bavul kargaşasından sonra, tabii anlatmadım, havalimanında değil ama otelin içinde bavul kayboldu. Gece 23, odaya yorgun argın dönmüşüm, bavul yok ortada, açıyorum telefonu hemen geliyor efendim, arkadaş yolda efendim, anlayacağınız yalanın bini bir para derken, fasılalarla yaptığım 4 sinirli görüşme  sonucu saat 24:05’de kendisine kavuşabildim. Artık çağrılarıma cevap vereceklerini zannetmiyordum. Yine de her türlü olayı göze alarak telefon ettim. Meğerse banyodaki çekmecenin içine saklamışlar, hangi akıl bunu çekmeceye sokmayı düşünür. Hayır, erotik bir makine de değil ki, istesen de olamaz, ne işi var onun öyle poşete sokulan dergiler gibi kapalı hazneler içinde… Yalan değil anlattıklarım, işte belgesi:

1-IMG_4213

Uzun lafın kısası, fönü çekmecede bulunca keyfim yerine geldi, duş gecenin sıkıntılarını akıttı ve dünkü tıka basa yenenlerin ardından, tıka basa çünkü uzun zamandır böyle güzel şeyler yememiştim, tabakta kırıntı bırakmadığım gibi bir çok defa da yeniden doldurdum, yukarıda fotoğrafını koyduğum kahvaltı üstüne güzel bir cila çekti. Bugün çalışıyorum. Hatta birazdan hazırlanmak üzere odaya dönmem gerekecek. Otelin bir kaç fotoğrafını daha paylaşayım ve bugünlük bu kadar olsun. Dün geceyi bilahare paylaşacağım.

Biraz çıtlatayım. Kumarda KAYBETTİM. Yoksa ya aşk ya kumar fonksiyonu doğru mudur nedir? Param gittikten sonra buna tüm kalbimle inanmak istiyorum.

1-IMG_4221

