Etiketler

, , , ,

1-IMG_5077.JPG

Evde sıkılınca eski ofisim Caddebostan Nero’ya geldim ama pek bir işe yaradığını söyleyemem. Çok kalabalık. Bu saatte bile hala mesaiye devam edenler var. Masaların üzerinde yılbaşı mahmurluğunu henüz atamamış öğrencilerin sınav öncesi son bir çabayla geri kaldıkları konuları kapama girişimi görünüyor. Sessiz sedasız çalışılıyor. Bir yudum kahvenin arasına sıkışmış derinden çekilen oflardan, üflerden başka bir de mekanın fon müziği.

Her zamanki geniş masamı bu öğrencilere kaptırmış biçimde köşedeki küçük yuvarlak olanına çekildim, etrafı kolaçan etmeye başladım. İşimi bitiremediğimden içim bunalıyor. Deadline’lar olmasa keyifle yapacağım sanki. Gerçi bu da büyük bir yanılsama. Biliyorum ki onlarsız elimden tek bir iş bile çıkmaz. Hele de iki adım ötemde tuzlu patlamış mısırıyla mükellef bir sinema salonunda beni bekleyen Star Wars dururken. Tarantino’nun yeni filmi vizyona girmişken.

En iyisi tuvalet koleksiyonumdan bir fotoğrafı, Key West – Miami arasında girilen bir restoranın amerikan tabirlerine göre dinlenme odası, bu yazının başına ilgili bir şekilde ekleyerek bugünü de burada oldukça manidar noktalıyorum.

Yaşasın Star Wars! Bekle geliyorum.

