batch_img_02061

Dumura uğradım.

Meli malı. Memeli mamalı.

Mam.

***

Kalamalı mimkalamalı.

Kumturaklı çamkırak.

Lı.

***

Pişman karalı.

Yas muralı.

İçimdeki kasmuralı.

Yukarıdaki şu nadide 3 HAİKU denemesini 2011 yılı günlüklerimde buldum. Yayınlayarak halka açmaya karar verdim. Sözcük oyunlarına yer verdiğim, içinde bulunduğumuz sistemi yerdiğim sembolik anlamlarla yüklü, analizi zor, sentezi imkansız, biraz da üst seviyelere hitap eden Haiku’lar adından da anlaşılacağı üzere kültürü olmayanların bön bakabileceği bir yüksek sanat türü.

Bilenlere not: buyrun sayın her biri 3 satır, her biri on yedi hecedir. Aslında gelenekselden ayrılan bir yanı var ama söylemem. Kişisel üsluptur.

Yeni yılın ilk gönderisini yazmakta geciktimse affola. Biraz özenmek istedim. Susan Miller’a göre bu sene terazilerin yılıymış. Kelepire çıkarttığım burcumu geri mi alsam ne yapsam. Ah bana bir akıl…

